Dat de markt continu verandert is niets nieuws. Daarom moeten wij als uitgever met onze media continu daarop aansluiten. Al geruime tijd vonden wij dat er iets ontbrak in onze portfolio. Local Z wordt het business magazine voor de provincie Groningen. Met veel jonge ondernemers, start ups, events, hotspots, mensen, rulers, decision makers kortom alles wat je als ondernemer uit Groningen wilt weten en wat inspireert. Meer weten over Local Z, ook over onze advertentie tarieven? Neem contact op met

Lees verder

In de eerste editie van Entrepreneur die in februari van dit jaar verscheen, was al zichtbaar dat het magazine aan verandering onderhevig is. In de nieuwste Entrepreneur, die deze week verschijnt, is te zien dat de restyle nog verder is doorgevoerd. Een bewuste keuze, omdat de oude vormgeving al dertien jaar bestond. In een start-up city als Groningen, waarin ondernemers steeds jonger worden, verandert Entrepreneur met de doelgroep mee. Dat heeft geresulteerd in een magazine met niet alleen een nieuwe huisstijl, maar ook een

Lees verder

Wordt 2017 het jaar van de comeback van magazines? Dat is wat managing director Sarah Hennessy van MEC UK voorspelt. In het medium Campaign is ze optimistisch over de toekomst van magazines. Belangrijkste redenen hiervoor zijn nieuwe meetmethodes voor het mediumbereik en innovaties bij uitgevers om de band met lezers te verdiepen. Printmedia staan niet altijd positief in de belangstelling, maar Hennessy waarschuwt ervoor magazines niet te snel af te schrijven. Zij gelooft in een terugkeer van magazines in 2017

Lees verder

Misschien heeft u het via onze social mediakanalen al meegekregen: wij hebben onze huisstijl in een eigentijds jasje gezet. Het oude logo van New Publishers dateerde alweer uit 2012 en heeft plaatsgemaakt voor een krachtig, donker logo. De wijziging houdt niet in dat wij helemaal afscheid nemen van kleur, want dit blijven wij op onder meer onze visitekaartjes uitdragen. Deze kleuren zijn, net als de typografie, aangepast op wat anno 2017 bij een moderne uitgeverij past. Kent u het logo van Shell met de schelp? Een eigentijds logo, dat door de

Lees verder

Wie de afbeelding goed bestudeert, heeft de conclusie misschien al getrokken: Consigne heeft een behoorlijke gedaantewisseling ondergaan. Na zeven jaar vast te hebben gehouden aan de oude vormgeving, werd het hoog tijd dat Consigne een nieuw jasje kreeg. Er werd al langere tijd gesproken om Consigne een restyle te geven, maar hiervoor was het belangrijk dat de wensen van alle betrokken partijen goed op elkaar werden afgestemd. Dat is gebeurd en het heeft voor een gloednieuw magazine gezorgd, waarbij ‘modern’,

Lees verder